Informatii despre retur
Urmatorul aspect face referire doar la persoanele fizice conform legislatiei in vigoare.
Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, CLIENTUL are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia (in conditiile in care sunt respecatte toate conditiile de retur) si poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub forma de voucher. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.
Plata transportului aferenta produsului returnat respectiv cea aferenta produsului trimis pentru inlocuire ii revine CLIENTULUI.
In cazul in care se opteaza pentru:
Inlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).
Rambursarea contravalorii produsului, va fi facuta in termen de maxim 14 zile de la receptionarea de catre TopGift a coletului cu produsele returnate.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.
Nu se admit la retur:
Produse care au fost desfacute
Produse care au fost testate/utilizate
Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
Produse achizitionate de la alte magazine
Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia (factura sau bon fiscal)
Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel
Aceste masuri sunt specifice in mod special produselor cosmetice intrucat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusuri prin transferul produsului altei persoane.